Blog

Çmimi dhe shpejtësia e dërgesës, dy faktorë kyç në blerjen e ushqimeve online

Nov 1 2016
0 Shpërndarje

chartoftheday_6480_online_grocery_delivery_nPërgjatë 16 viteve të fundit blerja online është shndërruar nga një fenomen i rallë në diçka mëse të zakontë për miliona njerëz në mbarë botën. Në vitet 2000 tregëtia online përbënte vetëm 1% të shitjeve.

Për vite me radhë shitjet e ushqimeve janë shmangur nga revolucioni e-commerce por kohët e fundit distributorët si Amazon kanë shprehur ambicjen për ta ndryshuar.

Amazon Fresh, një shërbim i shitjes së ushqimeve tashmë është i disponueshëm në 18 vende të botës.

Një nga faktorët më të rëndësishëm për shitësit online ka qenë çmimi i produkteve por për ushqimoren online shpejtësia e dërgesës është gjithnjë në plan të parë. Çfarë ka më rëndësi për konsumatorët çmimi apo kohëzgjatja e dërgesës për blerjet online?

Infografiku i paraqitur përpiqet të ilustrojë trendet më të fundit të tregëtisë online. (PCWorld Albanian)

Tags >

Amazon
Lajmet e fundit>